FAQ

1.Jak można zamawiać❓❔

2. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?🕐

  •  Najszybszy jak to możliwe, ale to zależy od ilości zamówień. Wystarczy napisać do nas email lub poprzez fanpage na facebook’u aby poznać aktualne terminy.

3. Czy wykonujecie zamówienia indywidualne według własnego projektu❓❔

  • Wykonujemy wyłącznie własne, sprawdzone modele, które można personalizować.  Personalizacja obejmuje takie rzeczy jak: drewno na rękojeść, napis na pochwie czy dodatki jak np. pin mozaikowy czy system „molle”.

4. Czy mogę zmienić kształt danego modelu, dodać coś do niego itp. ❓❔

  • Kształty modeli są niezmienne. Ale można zamówić dwa różne modele, wtedy będzie po trochu 😁

5. Jakie są dostępne możliwości doboru drewna czy dodatków?🥦🌲

6. Czy wysyłacie paczki za granicę?✈🛩🛫🚁

  • Oczywiście! Na terenie Europy wysyłamy kurierem, a w dalsze zakątki świata za pośrednictwem Poczty Polskiej.

7. Gdzie można zobaczyć wasze wyroby?  👀

8. Czy wysyłacie za pośrednictwem Poczty Polskiej❓❔

  • Nie, wyjątkiem są paczki poza Europę. Z naszego doświadczenia wynika, że obecnie na terenie Polski lepiej korzystać z firm kurierskich lub paczkomatów InPost.

9. Jak wygląda opłacenie zamówienia?💲

  • Potwierdzamy zamówienie przez obie strony. 
  • Bliżej terminu realizacji odezwiemy się, że produkt jest prawie gotowy i podamy dane do przelewu.
    Uwaga! Wyjątkiem są zamówienia, w których mają być tłoczenia na skórze; w takim przypadku wymagamy wpłaty całości kwoty, nim przystąpimy do realizacji.

10. Co w przypadku gdy złożyłem/am zamówienie, ale po czasie rozmyśliłem/am się❔❓

Takie rzeczy się nie zdarzają 😁 ale serio:

  • Wystarczy do nas napisać (email, Facebook), że chcesz zrezygnować i po problemie 😊
  • Jeśli na zamówionej pochewce miały być tłoczenia, ale jeszcze nie zdążyliśmy ich wykonać, to oddajemy całą kwotę, która była wcześnie przelana.

11. Czy jest możliwość „serwisowania” waszych wyrobów❔❓

  • Tak, oczywiście! 😊 Każdy nasz wyrób można odesłać (po uprzedzeniu nas:)) na tzw „SPA” by całość odświeżyć naostrzyć lub ewentualnie naprawić. Koszty ustalane są indywidualnie w zależności od ilości pracy, którą musimy włożyć. 🐱‍👤 Pamiętajcie tylko o prawidłowym użytkowaniu, czyli nie wkładamy noży do zmywarki, nie zostawiamy na deszczu, nie wyrywamy płyt chodnikowych itp.

12. Czy ostrzycie lub naprawiacie inne noże niż swoje❓❔

  • Niestety nie. Prowadzimy serwis tylko i wyłącznie własnych wyrobów.

13. Co można u Was kupić poza nożami?🔪🔪

  • Paski skórzane.
  • Osełki.
  • Danglery.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania zapraszamy na: info@garbatyknives.pl

Pozdrawiamy!!