FAQ

1.Jak można zamawiać❓❔

  • Łatwizna – Zamówienia można składać poprzez nasz sklep internetowy, wysyłając email lub pisząc na nasz fanpage na facebook’u / Instagramie
    www.facebook.pl/GarbatyKnives

2. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?🕐

  •  Najszybszy jak to możliwe, ale to zależy od ilości zamówień. To, co znajduje się w sklepie internetowym jest dostępne od ręki. Inne realizacje – wystarczy napisać do nas email lub poprzez fanpage na facebook’u aby poznać aktualne terminy.

3. Czy wykonujecie zamówienia indywidualne według własnego projektu❓❔

  • Wykonujemy wyłącznie własne, sprawdzone modele, które można personalizować.  Personalizacja obejmuje takie rzeczy jak: drewno na rękojeść, napis na pochwie czy dodatki jak np. pin mozaikowy czy system „molle”.

4. Czy mogę zmienić kształt danego modelu, dodać coś do niego itp. ❓❔

  • Kształty modeli są niezmienne. Ale można zamówić dwa różne modele, wtedy będzie po trochu 😁

5. Jakie są dostępne możliwości doboru drewna czy dodatków?🥦🌲

6. Czy wysyłacie paczki za granicę?✈🛩🛫🚁

  • Oczywiście! Na terenie Europy wysyłamy kurierem, a w dalsze zakątki świata za pośrednictwem Poczty Polskiej.

7. Gdzie można zobaczyć wasze wyroby?  👀

8. Czy wysyłacie za pośrednictwem Poczty Polskiej❓❔

  • Nie, wyjątkiem są paczki poza Europę. Z naszego doświadczenia wynika, że obecnie na terenie Polski lepiej korzystać z firm kurierskich lub paczkomatów InPost.

9. Jak wygląda opłacenie zamówienia?💲

  • W sklepie internetowym jest klasyczny system płatności: szybki przelew, BLIK, płatność przy odbiorze.
  • Zamówienia spoza sklepu – Potwierdzamy zamówienie przez obie strony. 
  • Bliżej terminu realizacji odezwiemy się, że produkt jest prawie gotowy i podamy dane do przelewu.
    Uwaga! Wyjątkiem są zamówienia, w których mają być tłoczenia na skórze; w takim przypadku wymagamy wpłaty całości kwoty, nim przystąpimy do realizacji.

10. Co w przypadku gdy złożyłem/am zamówienie, ale po czasie rozmyśliłem/am się❔❓

Takie rzeczy się nie zdarzają 😁 ale serio:

  • Wystarczy do nas napisać (email, Facebook), że chcesz zrezygnować i po problemie 😊
  • Jeśli na zamówionej pochewce miały być tłoczenia, ale jeszcze nie zdążyliśmy ich wykonać, to oddajemy całą kwotę, która była wcześnie przelana.
  • Jeśli chodzi o sklep internetowy zwroty opisane są w Regulaminie.

11. Czy jest możliwość „serwisowania” waszych wyrobów❔❓

  • Tak, oczywiście! 😊 Każdy nasz wyrób można odesłać (po uprzedzeniu nas:)) na tzw „SPA” by całość odświeżyć, naostrzyć lub ewentualnie naprawić. Koszty ustalane są indywidualnie w zależności od ilości pracy, którą musimy włożyć. 🐱‍👤 Pamiętajcie tylko o prawidłowym użytkowaniu, czyli nie wkładamy noży do zmywarki, nie zostawiamy na deszczu, nie wyrywamy płyt chodnikowych itp.

12. Czy ostrzycie lub naprawiacie inne noże niż swoje❓❔

  • Nie. Prowadzimy serwis tylko i wyłącznie własnych wyrobów.

13. Co można u Was kupić poza nożami?🔪🔪

  • Paski skórzane.
  • Osełki.
  • Danglery.
  • Worki zrzutowe.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania zapraszamy na: info@garbatyknives.pl

Pozdrawiamy!!