1.Jak można zamawiać❓❔
- Łatwizna – Zamówienia można składać poprzez nasz sklep internetowy, wysyłając email lub pisząc na nasz fanpage na facebook’u / Instagramie
www.facebook.pl/GarbatyKnives
2. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?🕐
- Najszybszy jak to możliwe, ale to zależy od ilości zamówień. To, co znajduje się w sklepie internetowym jest dostępne od ręki. Inne realizacje – wystarczy napisać do nas email lub poprzez fanpage na facebook’u aby poznać aktualne terminy.
3. Czy wykonujecie zamówienia indywidualne według własnego projektu❓❔
- Wykonujemy wyłącznie własne, sprawdzone modele, które można personalizować. Personalizacja obejmuje takie rzeczy jak: drewno na rękojeść, napis na pochwie czy dodatki jak np. pin mozaikowy czy system „molle”.
4. Czy mogę zmienić kształt danego modelu, dodać coś do niego itp. ❓❔
- Kształty modeli są niezmienne. Ale można zamówić dwa różne modele, wtedy będzie po trochu 😁
5. Jakie są dostępne możliwości doboru drewna czy dodatków?🥦🌲
- Najlepiej spojrzeć o tu -> https://garbatyknives.pl/zamowienia-indywidualne/
6. Czy wysyłacie paczki za granicę?✈🛩🛫🚁
- Oczywiście! Na terenie Europy wysyłamy kurierem, a w dalsze zakątki świata za pośrednictwem Poczty Polskiej.
7. Gdzie można zobaczyć wasze wyroby? 👀
- W naszym showroomie 😊 Czyli zapraszamy do naszego warsztatu, który mieści się w Gdyni Śródmieściu. Dojazd autem (mamy bezpłatny parking) jak i komunikacją miejską. Możemy podpowiedzieć jakim autobusem ✌
- Dodatkowo na targach takich jak:
– CEKE – Warszawa (https://www.facebook.com/events/368637220530383/)
– Targi Expo Hunting – Sosnowiec ( https://www.exposilesia.pl/expohunting/pl/) - i inne. W zależności od danego roku. Warto śledzić nasz fanpage www.facebook.pl/GarbatyKnives.
8. Czy wysyłacie za pośrednictwem Poczty Polskiej❓❔
- Nie, wyjątkiem są paczki poza Europę. Z naszego doświadczenia wynika, że obecnie na terenie Polski lepiej korzystać z firm kurierskich lub paczkomatów InPost.
9. Jak wygląda opłacenie zamówienia?💲
- W sklepie internetowym jest klasyczny system płatności: szybki przelew, BLIK, płatność przy odbiorze.
- Zamówienia spoza sklepu – Potwierdzamy zamówienie przez obie strony.
- Bliżej terminu realizacji odezwiemy się, że produkt jest prawie gotowy i podamy dane do przelewu.
Uwaga! Wyjątkiem są zamówienia, w których mają być tłoczenia na skórze; w takim przypadku wymagamy wpłaty całości kwoty, nim przystąpimy do realizacji.
10. Co w przypadku gdy złożyłem/am zamówienie, ale po czasie rozmyśliłem/am się❔❓
Takie rzeczy się nie zdarzają 😁 ale serio:
- Wystarczy do nas napisać (email, Facebook), że chcesz zrezygnować i po problemie 😊
- Jeśli na zamówionej pochewce miały być tłoczenia, ale jeszcze nie zdążyliśmy ich wykonać, to oddajemy całą kwotę, która była wcześnie przelana.
- Jeśli chodzi o sklep internetowy zwroty opisane są w Regulaminie.
11. Czy jest możliwość „serwisowania” waszych wyrobów❔❓
- Tak, oczywiście! 😊 Każdy nasz wyrób można odesłać (po uprzedzeniu nas:)) na tzw „SPA” by całość odświeżyć, naostrzyć lub ewentualnie naprawić. Koszty ustalane są indywidualnie w zależności od ilości pracy, którą musimy włożyć. 🐱👤 Pamiętajcie tylko o prawidłowym użytkowaniu, czyli nie wkładamy noży do zmywarki, nie zostawiamy na deszczu, nie wyrywamy płyt chodnikowych itp.
12. Czy ostrzycie lub naprawiacie inne noże niż swoje❓❔
- Nie. Prowadzimy serwis tylko i wyłącznie własnych wyrobów.
13. Co można u Was kupić poza nożami?🔪🔪
- Paski skórzane.
- Osełki.
- Danglery.
- Worki zrzutowe.
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania zapraszamy na: info@garbatyknives.pl
Pozdrawiamy!!